Dragi cititori,

Am decis să revin la acest blog!


Ce cadouri am făcut!
Ce cadouri am primit.
Ce cadouri mi-aş dori...

Idei, pur şi simplu.

miercuri, 28 iulie 2010

Geanta Bata

Pentru o colegă foarte specială ne-am adunat 4 pupeze :) (nu vă supăraţi, gagici!) şi am combinat această geantă de la Bata:Din păcate, această poză prezintă spatele genţii :)). Pe faţă are un buzunăraş cu fermoar pentru chei / telefon mic.

Materialul foarte moale şi plăcut.
Uşor de purtat şi la blugi (cu toarta de umăr ataşată), şi la o fustă / rochie (doar cu tortiţele scurte din lemn).
Preţul foarte bun. Am prins şi reduceri :P.

Am asortat o felicitare frumoasă cu lumânărele de tort şi un buchet superb de cale (florile ei preferate) şi trandafiri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru mesaje rapide


ShoutMix chat widget