Dragi cititori,

Am decis să revin la acest blog!


Ce cadouri am făcut!
Ce cadouri am primit.
Ce cadouri mi-aş dori...

Idei, pur şi simplu.

marți, 27 iulie 2010

Jamie Oliver

Ei nu vă imaginaţi acum că mi-l doresc pe Jamie Oliver. Deşi ... o cină fabricată de el nu ar fi tocmai rău :P.

În schimb, ce mi-ar plăcea e această colecţie. Ce e drept, e cam voluminoasă: are 15 volume.

Vol 1: Ierburi. Supe. Salate
Vol 2: Paste. Fructe de mare
Vol 3: Carnea
Vol 4: Legumele
Vol 5: Reţete simple pentru desert
Vol 6: Micul dejun
Vol 7: Salate
Vol 8: Paste. Spaghete
Vol 9: Combinaţii îndrăzneţe cu diverse cărnuri
Vol 10: Calorii puţine. Cocktailuri
Vol 11: Mâncăruri rapide
Vol 12: Pentru copii
Vol 13: Peşte
Vol 14: Pâine
Vol 15: Abecedarul deserturilor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru mesaje rapide


ShoutMix chat widget